<a href="url" title="Titlu link">Nume</a>
a
- element specific pentru crearea legăturii;
href -atribut care marcheaza indicarea adresei link-ului;
url - adresa link-ului (a paginii care va fi deschisă);
title
- atributul prin care se dă un titlu link-ului (un text ascuns, care apare
numai când este pozitionat mouse-ul deasupra link-ului);
titlu link - este textul ascuns care apare când este pozitionat
mouse-ul deasupra link-ului;
nume - reprezinta acel text care va apărea în browser şi pe care
trebuie dat click cu mouse-ul.
- anchor text extern catre paginile
aceluiasi blog/site;
- anchor text extern catre paginile
altui site.
O greseala frecventa a bloggerilor este sa puna un link catre un articol mai vechi din site pe un text gen "aici", "informatii aici", "descarcati aici". Algoritmii motoarelor de cautare nu pot interpreta corect aceste cuvinte si nu dau valoare link-ului respectiv. Este recomandat sa folositi cuvinte cheie targetate din nisa dvs, pentru a da link catre articol. Recomandarea specialistilor SEO pentru a descrie un link, este de a se folosi 50-55 caractere (7-10 cuvinte) nu mai mult, deoarece Google nu ia in considerare mai multe caractere.
Folosirea link-urilor cu anchor text prezinta multe avantaje, atat directe cat si indirecte. Utilizarea de cuvinte cheie corect tintite pe nisa dvs, va face ca utilizatorii sa citeasca mai multe articole "linkuite" despre subiectul care ii intereseaza, marind timpul petrecut pe site si totodata si numarul de pagini vizitate. Folosirea in mod irational al link-urilor cu anchor text pe subiecte neinteresante si irelevante cu cele dorite de vizitatori ii va enerva si irita, facandu-i sa paraseasca rapid bogul si sa se orienteze catre alt site pe nisa respectiva.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu