e-mail este
intr-un fel, cartea ta de vizita electronica, digitala si informeaza persoanele
carora le trimiti e-mailuri, detalii suplimentare despre tine. Pe langa aceasta
functie de a informa corespondentii tai despre tine, semnatura din e-mail poate
genera trafic pentru site-ul sau blog-ul tau.
Semnatura din e-mail va poate face
publicitate, daca mentionati in subsidiar toate site-urile pe care le detineti.
In general oamenii sunt curiosi sa afle cum arata si ce scrieti in site-urile
pe care le administrati.
Sa vedem ce trebuie sa contina o astfel
de semnatura:
-
numele integral si functia;
-
numele companiei si link-ul URL catre site-ul acesteia;
-
numerele tale de contact – telefon, fax, ID Skype si adresa de e-mail;
-
link-urile catre retelele de socializare: Facebook, Twitter, LinkedIn;
-alte
precizari legale ( daca este necesar).
Este
foarte important atunci când se utilizează semnaturi de e-mail, ca produsele și
serviciile pe care le promovați să fie întotdeauna de bună calitate și
niciodată să nu recomandați ceva pe care nici dvs. nu ați da bani. Nimeni nu-și
dorește să-și proiecteze singur o imagine greșită despre afacerea lui. Renumele
și prestanța asigură încredere în afacerea ta, care este foarte importantă în
mediul de afaceri on-line.
Daca ti-a placut, nu uita sa distribui articolul!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu