luni, 12 ianuarie 2015

Semnatura din e-mail - ce elemente trebuie sa contina

In articolul anterior am descris pasii ce trebuie urmati pentru a crea o semnatura in e-mail. Semnatura de
 e-mail este intr-un fel, cartea ta de vizita electronica, digitala si informeaza persoanele carora le trimiti e-mailuri, detalii suplimentare despre tine. Pe langa aceasta functie de a informa corespondentii tai despre tine, semnatura din e-mail poate genera trafic pentru site-ul sau blog-ul tau.

Semnatura din e-mail va poate face publicitate, daca mentionati in subsidiar toate site-urile pe care le detineti. In general oamenii sunt curiosi sa afle cum arata si ce scrieti in site-urile pe care le administrati.

Sa vedem ce trebuie sa contina o astfel de semnatura:
- numele integral si functia;
- numele companiei si link-ul URL catre site-ul acesteia;
- numerele tale de contact – telefon, fax, ID Skype si adresa de e-mail;
- link-urile catre retelele de socializare: Facebook, Twitter, LinkedIn;
-alte  precizari legale ( daca este necesar).

Este foarte important atunci când se utilizează semnaturi de e-mail, ca produsele și serviciile pe care le promovați să fie întotdeauna de bună calitate și niciodată să nu recomandați ceva pe care nici dvs. nu ați da bani. Nimeni nu-și dorește să-și proiecteze singur o imagine greșită despre afacerea lui. Renumele și prestanța asigură încredere în afacerea ta, care este foarte importantă în mediul de afaceri on-line.


 
Daca ti-a placut, nu uita sa distribui articolul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Back to Top